piątek, 29 lipca 2016


Cześć!

Chyba już tradycją stało się to, że przepraszam Was za brak rozdziałów.
Tym razem nie będzie inaczej.
PRZEPRASZAM.
Naprawdę, ale w ostatnim czasie co siadałam do napisania nowego rozdziału po trzech zdaniach kasowałam plik bo coś mi nie pasowało. Widzę, że mimo to odwiedzacie mnie i bardzo mnie to cieszy. Dzisiaj zmotywowałam się i postanowiłam napisać rozdział i go dodać.
Mam nadzieję, że przeczytacie  i pozostawicie po sobie jakiś znak.
Jestem zadowolona, że niemal każdego dnia choć jedna osoba pojawia się tutaj. Wiele to dla mnie znaczy. Bardzo chciałabym żebyście pozostawili po sobie komentarz, nie musi zawierać długiej opinii, ale chciałabym wiedzieć cokolwiek od Was na temat mojego opowiadania.
Zapraszam również na Facebook'a


Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz